Hei
Olemme vähän ihmeissämme, otimme tammikuussa liikkuvan laajakaistan ja piti olla helppo juttu. Mutta nyt emme ole päässeet nettiin ollellenkaan. F-secure ei meinannut mennä päälle ollenkaan, jäi päivittämään viirustorjunta ohjelmaa, käytimme tietokonekorjaajalla. Tietoturva saatiin vihdoin ja viimein koneelle 3 viikon jälkeen, mutta nyt emme pääse nettiin lainkaan. EI ilmoita mitään vaan jumittuu "yhdistää" kohtaan. Koneessa on tilaa, konessa ei ole vikaa ilmoitti korjaaja. WCDMA Telia kohdassa on palkkeja 3-5, Mitä tehdä?
f-secure + netti ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.