Skip to main content

Facebook-seinä

  • December 11, 2014
  • 24 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,

Mikä siellä Soneralla oikein mättää kun Facebook-seinälle ei pysty kirjoittamaan?? Asiallinen palaute Facebook-seinällä Soneralle ei kelpaa, kritiikki kylläkin, vai eikö sekään enään??

24 kommenttia

  • October 5, 2011
Hei Kundi88: Oletko kenties käyttänyt viestissä jotain sanoja jotka menevät automaattisesti facebookin filtterin kautta? esim.kirosanoja? Tai jos jokin tietty sana toistuu useamman kerran, facebook voi todeta sen späm-viestiksi ja piilottaa sen.

Meille saa toki antaa kritiikkiä ja se on tervetulluttakin, mutta sen tulee olla asiallista, eikä sisältää esim. kirosanoja tai spämmäystä. Huomioithan, että nykyään kun kirjoittaa seinällemme, tulee klikata nappia ”kaikki uusimmat” jotta viesti näkyy.

  • October 5, 2011
Hei,

Joo, kyllä näin teinkin mutta seinällenne ei pysty kirjoittamaan ollenkaan, ei ole sellaista kohtaa mihin kirjoittaa.. Mihin voisi laittaa kuvankaappauksen ongelmasta niin näkisitte itse asian??

  • October 7, 2011
kundi88: jos lisäät liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin soitamme ja tarkistamme tilanteen kanssasi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille

  • October 10, 2011
Hei,

Numero lisätty.

  • October 11, 2011
Hei,

En ole päässyt vastaamaan soittoihinne, mutta nyt olisin puhelimen äärellä, joten soittakaa, kiitos.

  • October 13, 2011
kundi88:lle on soitettu, ja asia on hoidettu kuntoon.

  • October 30, 2012
Hei,

Vieläkään seinällenne ei pysty kirjoittamaan Facebookissa vaikka olisi asiaa valokuitu laajakaistasta että onko se kytketty päälle kun ei toimi?

  • October 31, 2012
Hei kundi88,
Suosittelen, että jätät palvelupyynnönTekniseen Asiakaspalveluumme, testataan linjaa ja katsotaan mikä toimimattomuuden aiheuttaa.

  • October 31, 2012
Hei,

Näätkö sieltä onko liittymäni kytketty? Numeroni näkyy tiedoissani.

  • October 31, 2012
kundi88,
Ikävä kyllä tuon numeron perusteella en pääse tietojasi tarkistamaan. Jos vaihdat tilalle asiakasnumeron tai laajakaistan liittymänumeron, voidaan asia tarkistaa. Mikäli näitä tietoja ei löydy, suosittelen yhteydenottoa Tekniseen Asiakaspalveluumme.

  • October 31, 2012
Hei,

Kyseessä on SATO:n talo ja vuokraan sisältyvä laajakaistayhteys..

  • October 31, 2012
Hei

mistä löydän laajakaistani liittymänumeron tai asiakasnumeron?

  • October 31, 2012
Jos sinulta löytyy liittymän toimitusvahvistusta, tai muuta dokumenttia liittymästä, on niissä mainittu tuo liittymänumero. Taitaa olla kuitenkin nyt yksinkertaisinta, että otat yhteyttä tuonne Tekniselle puolelle. Asia saadaan sitä kautta saman tien hoitoon.

  • October 31, 2012
Hei

Tilausvahvistus on mutta siinä ei ole mainintaa. Voinko hoitaa asian Sonera kaupassa? Annatko myös teknisen puolen numeron jossa saan myös asiaani hoidettua?

  • October 31, 2012
Hei kundi88,
parhaiten tämä asia hoituu soittamalla Vikapalveluumme, jolloin itse olet myös kotona paikan päällä testaamassa yhteyttä.Vikapalvelumme tavoitat puhelinnumerosta 0206 90101.

  • October 31, 2012
Hei,

Vikailmoitus tehty ja huomenna pitäisi teiltä jonkun soitella että onko liittymääni edes kytketty päälle..

  • October 31, 2012
kundi88, jäämme odottamaan siis huomista ja kaikki selviää aivan varmasti. Kiitos kärsivällisyydestäsi.

  • October 31, 2012
Hei,

Toivon myös sitä samaa, että saan käyttää yhteyttäni joka on nyt täysin lamaantunut ja toimimaton..

  • October 31, 2012
Mitä tehdä jos ei pelitä huomenna aamusta?

  • October 31, 2012
kundi88, kyllä me selvitämme mistä on kyse ja pidämme hyvää huolta tästä sinun asiastasi. Huominen soitto antaa jo enemmän tietoa, miten ja missä ajassa asia hoituu.

  • October 31, 2012
Välillä web-hallinnassa tulee herja:

"400 Bad Request
No request found.
micro_httpd"

Ystävä koitti etäyhteydellä korjata mutta ei onnistunut ja sanoi että: "se nousee linjoille, mutta silti ei toimi"

On myös mahdollista että modeemi on viallinen?

  • November 1, 2012
Moikka kundi88,
toki tuokin on aivan mahdollista, eli kannattaa aina testata toisella modeemilla yhteys. Selvisikö jo syy sinun yhteysongelmaasi?

  • December 3, 2012
Hei,

Soneran asiakaspalvelija lupasi n. 1-2 kk sitten selvittää minulle että miksi en pysty kirjoittamaan Soneran Facebook-seinälle, vieläkään ei ole tullut vastausta..

  • January 22, 2013
Joo sonera voisi jo vastata monta kk vanhaan viestiini tai en varmasti suosittele soneraa ikinä kenellekkään..