Skip to main content
Eli Thomson TG789vn:lle tarkotus olisi saada 8.8.B.A->8.C.H.2 päivitys, kuullut että tämä auttanut monia UPnP:n kanssa jonka kanssa minulla on ongelmia.
Moi,

Mistä tuohon otsikon laitteeseen saisi päivityksen?

T: Pekka
Hei PekkaN,

Laitamme sinulle ohjelmistopäivitystä hetken kuluttua.
Moi,

Voisitteko lähettää uutta päivitystä myös tännepäin? Kiitos.
Itselläkin on ongelmia joiden toivoisin korjaantuvan tuon päivityksen myötä.
Hei pasip ja Klass,

Laitoin ohjelmistopäivityksistä pyyntöä eteenpäin.
Tämmöstä sanoo boksi: Software Release: 8.C.H.2

Ongelmana on netin pätkiminen johon auttaa reitittimen virtojen katkaisu.
Olisiko mahdollista saada firmispäivitystä vai auttaisiko tähän vammaan joku muu keino?
Hei hesshu,

Laitoin päivityksestä pyynnön eteenpäin. Mikäli ongelma ei sillä poistu, niin kannattaa vielä kokeilla yhteyttä toisesta pistokkeesta, mikäli asunnossa on useampia. Mikäli puhelinkaapeli on pidempi kuin 2 metriä, niin kannattaa kokeille myös lyhyemmällä.

Jos ongelma ei silti ole poistunut, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Ongelmia WLANin kanssa. Hidastelee paikoin otdella runsaasti ja pelit pätkii tämän vuoksi. Saisiko uuden firmiksen tulemaan? Tällä hetkellä koneessa on sisällä: "8.C.H.2"

Olisiko uudessa firmiksessä otettu käyttöön mahdollisuus kaistan rajoitukseen tietyille porteille/Ip-numeroille? Ominaisuus on kyseisessä boksissa olemassa modaamattomassa firmiksessä eli Thompsonin omassa vapaille markkinoille suunnatussa...
Hei pjokinen

Modeemisi firmware on nyt päivitetty. Kannattaa kokeilla yhteyttä esim. verkkokaapelin kanssa jos wlanin ylitse pelit pätkii. Voit myös kokeilla vaihtaa wlanin asetuksia (esim. kanavaa, suojaustasoa). Ohjeet hallintaan löytyy yu:1z154o0y]täältä[/u:1z154o0y].

pjokinen kirjoitti:
Olisiko uudessa firmiksessä otettu käyttöön mahdollisuus kaistan rajoitukseen tietyille porteille/Ip-numeroille?

Nykyisessä ohjelmistossa tämä ei ole mahdollista.
Päivää. Olisiko mahdollista saada uusinta päivitystä. Kiitos
Hei Eero1,

Thomsonillesi ei ikävä kyllä voida päivitystä laittaa. Palvelureititin toimitetaan vain mikäli on tilattuna Viihdepalvelu tai Sonera SMART modeemi. Mikäli kumpaakaan ei ole tilattuna, pitäisi meiltä toimitettu Thomson palvelureititin palauttaa meille.
Mietin vielä uudestaan tätä ongelmaa ja nyt kun netti pätkäisee häviää myös langaton verkko näkyvistä. Tämä mun mielestä siis voisi vaikuttaa ennemmin siltä että modeemi pätkäisee kokonaan ja hävittää siksi sekä netin että wlanin.
Jos vain netti pätkäisisi johtuen tuosta liian pitkästä puhelinpiuhasta ei langattoman yhteyden käsittääkseni pitäisi katketa?
Hei hesshu,

Alkaako modeemin valot vilkkua kun yhteys katkeaa? Jos modeemi käynnistyy itsekseen uudestaan ilman syytä, voi laite olla silloin viallinen. Suosittelen palauttamaan modeemille tehdasasetukset jos vika yhä jatkuu. Tarvittaessa kannattaa toki tehdä myös asiasta vikailmoitus.

Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

EDIT: hesshu:n aihe siirretty omaksi ketjuksi tänne: viewtopic.php?f=53&t=17415

Vastaa