Forssan Citymarketin sonerapiste.
Heips. olen tässä viimeisen 2-3 viikon aikana liki päivittäin huomannut että siellä toimivan sonerapisteen 2 nuorehkoa miestyöntekijää eivät oikein taida tietää mitä on hyvä asiakaspalvelu. joko he ovat molemmat pelaamassa pelikoneita tai sitten vaihtoehtoisesti kaupan ovien edessä tupakalla. onko tämä sitä hyvää asiakaspalvelua? ilmoitin asiasta jo puhelimitse soneran asiakaspalveluun jo siitä luvattiin ilmoittaa eteenpäin. tästä on noin 1 viikko aikaa. eilen kävin sittarissa ja taas sama juttu. pelasivat pelikoneita. kun lopetti pelaamisen toinen lähti ulos tupakalle. ja tuossa viime viikolla otti silmään kun palvelua haluava ASIAKAS joutui hakemaan toisen työntekijöistä PELIKONEELTA palvelemaan itseään! eli tätäkö on palvelu? Eikä sekään ole hienoa palvella asiakkaita tupakanhajuisena. Puhelimessa kun jätin reklamaatiota niin pyydettiin lähettään sähköpostia asiakaspalveluun mutta en mistään löytänyt sellaista kohtaa mistä voisin lähettää kun en ole soneran asiakas. Joten jos joku voisi ystävällisesti ilmoittaa miten saan reklamaation perille s.postina vaikka en olekkaan soneran asiakas?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.