Skip to main content
Heips. olen tässä viimeisen 2-3 viikon aikana liki päivittäin huomannut että siellä toimivan sonerapisteen 2 nuorehkoa miestyöntekijää eivät oikein taida tietää mitä on hyvä asiakaspalvelu. joko he ovat molemmat pelaamassa pelikoneita tai sitten vaihtoehtoisesti kaupan ovien edessä tupakalla. onko tämä sitä hyvää asiakaspalvelua? ilmoitin asiasta jo puhelimitse soneran asiakaspalveluun jo siitä luvattiin ilmoittaa eteenpäin. tästä on noin 1 viikko aikaa. eilen kävin sittarissa ja taas sama juttu. pelasivat pelikoneita. kun lopetti pelaamisen toinen lähti ulos tupakalle. ja tuossa viime viikolla otti silmään kun palvelua haluava ASIAKAS joutui hakemaan toisen työntekijöistä PELIKONEELTA palvelemaan itseään! eli tätäkö on palvelu? Eikä sekään ole hienoa palvella asiakkaita tupakanhajuisena. Puhelimessa kun jätin reklamaatiota niin pyydettiin lähettään sähköpostia asiakaspalveluun mutta en mistään löytänyt sellaista kohtaa mistä voisin lähettää kun en ole soneran asiakas. Joten jos joku voisi ystävällisesti ilmoittaa miten saan reklamaation perille s.postina vaikka en olekkaan soneran asiakas?
Tällaisia reklamaatioita ei asiakaspalvelun kautta käsitellä, koska reklamaatio ei koske mitään tuotettamme, eikä sinulla voi näin ollen olla mitään vaateitakaan korvauksen muodossa. Oikea kanava on käydä kyseisellä Sonera Pisteellä antamassa palautetta myyjien käytöksestä ja tarvittaessa pyytää heidän esimiestään olemaan sinuun yhteydessä. Olemme kuitenkin täältä käsin välittäneet palautteesi asianomaiselle taholle, joka hoitaa asian parhaaksi katsomallaan tavalla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
hullua että soittamalla asiakaspalveluun neuvotaan ottamaan sähköpostilla yhteyttä vaikka sitä kauttakaan asia ei hoidu. ja jos suoraan myyjille antaa palautetta niin onko siitäkään hyötyä. nuoret myyjät ottaa sen vaan v********a. ja palautetta halusin jättää ilman että kyseessä olevat työntekijät saavat tiedon kuka ilmoituksen jätti. koska usein käyn siinä kaupassa.

Vastaa