Skip to main content

Fsecure ilmoittaa että automaattiset päivityksissä on häiriö

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Fsecuren autopäivitykset eivät toimi ja ohjelma ei aukea. uudelleen asennus ei onnistu ja ei toimi. Olenpalauttanut koneen aikaisempaan versioon ja sekään ei auttanut

4 kommenttia

  • December 4, 2012
Hei Vilppjo,

Olihan siis kyseessä Sonera tietoturva?

Voisit kokeilla poistaa ohjelman ja asentaa sen uudelleen. Uusimman versio voit ladata sivuiltamme sivuiltamme.

Jos tämäkään ei auta niin voisit kokeilla ohjeet ja vinkit sivuiltamme löytyvää päivitysten nollaamista.

Varmistathan myös että tietokoneesi kellonaika ja päivämääräasetukset ovat kohdallaan.

  • December 4, 2012
Olen kokeillut noita kaikkea ja ollut myls tekniseen tukeen yhteydessä.
Lisäksi miksi omilla sivuilla on jo toista päivää tilapäinen vikailmoitus. Eli liittymän hallintaan ei pääse käsiksi

  • December 4, 2012
Olen yrittänyt asentaa uudestaan www.sonera.fi/tietoturva- Ilmoittaa kun käynnistää koneta F-Secure DLL hosting plugin lakkasi toimimasta ja suljettiin.
ilmoitti yhdessä välissä että Sonera tietoturva ei ole käytössä.
Yrittäessä asentaa Sonera tietoturva ilmoittaa että. koska tuotetta ei poistaa automaattisesti. Vaikka poistaa manuaalisesti, niin tietoturva ei asennu. PC ilmoittaa ristiriidasta.

Nyt koneella on alapalkissa sekä Soneran lpgolla varustettu Sonera tietoturva ja F-Securen logolla varustettu tietoturva. Windowsin tietoturvakeskus ilmoittaa että kaikki on ok, mutta F-Secure logon tietoturva ilmoittaa että päivitykset ei onnistu ja Soneran logolla oleva ilmoittaa että Sonera tietoturva ei ole käytössä.

Mitä ihmettä?

  • December 5, 2012
Hei Vilppjo,

Kuulostaa varsin erikoiselta tilanteelta. Onko koneessasi siis ollut asennettuna molemmat, F-secure tietoturva ja Sonera tietoturva? Jos sinulla on molemmat ohjelmat asennettuina niin kokeile poistaa niitä.

Jos ohjelman poistaminen ei onnistu, voit kokeilla Sonera tietoturvan / F-securen poistotyökalua.
Ohjeet ja vinkit sivuillamme on ohje työkalun käyttöön. Samalla sivulla on myös latauslinkki josta voit ohjelman ladata.

Asenna tämän jälkeen vielä Sonera tietoturva uudelleen.

Jos ongelma edelleen jatkuu, niin suosittelen kääntymään Helpson palvelun puoleen, tietokoneessa voi olla jotain ongelmaa jota on syytä selvittää. Helpson palvelu, 0600 10 100 (1,99 €/min + pvm/mpm) ma-pe 8-21, la 9-17.

Oletko ilmoittanut vikapalveluumme omien sivujen ongelmasta? Jos et niin suosittelen olemaan siitä vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Jos käytät palvelupyyntölomaketta, muista kertoa lisätietokentässä mistä ongelmasta on kyse.