Soneran FTP-palvelimessa on kyllä jotain häikkää taas. Loggautuminen kestää luvattoman pitkään, toista minuuttia saa odottaa palvelimeen pääsyä eli välillä softa keskeyttää loggautumisen aikaviiveen takia. Käyttäjiäkään ei näytä liikaa olevan, vain noin 40 (150 maksimi käyttäjää yhtä aikaa).
Josko joku keskustelualueen valvojista voisi lähettää terveisiä asianomaiselle taholle? Kiitos.
FTP-palvelin vastaa hitaasti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.