Skip to main content
Hei Soneran väki

Tilasin teiltä marraskuussa 2012 kannettavan FUJITSU Lifebook -tietokoneen, jota olen kuukausittain maksanut. Tähän asti se on toiminut moitteettomasti. Tänä aamuna näytölle tuli ensin teksti "Driver power state failure" ja sitten uudelleenkäynnistyksen jälkeen "Page fault in nonpaged area". Lopulta laitteen käyttöjärjestelmä ei enää käynnistynyt lainkaan.

Koska kone on ollut ahkerassa päivittäisessä harraste- ja työkäytössä, en voi sitä ilman kovin pitkään olla. Uskon siinä olevan vielä takuun voimassa ja niinpä pyydänkin sille pikaista maksutonta korjausta tai uutta konetta tilalle.

Miten toimin laitteen kanssa eli mihin sen toimitan (onko täällä Turussa jokin liike, johon voisin tietokoneeni viedä)?

Pyydän, että vastaatte mahdollisimman pian.
Hei apfin4878!

Olet varmaankin ostanut läppärin liittymän kanssa kahden vuoden sopimuksella? Silloin takuuta pitäisi vielä olla jäljellä. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan tulee olla yhteydessä Fujitsu-Siemensin asiakaspalveluun 0800 05979, jossa vikatilanne kartoitetaan ja annetaan asiakkaalle toimintaohjeet. Tukipalvelu on auki arkisin 8-17. Fujitsulta saat sitten ohjeet kuinka saat koneen eteenpäin huollettavaksi jos tarve vaatii.

Vastaa