Kone tuotiin viikko sitten, ongelmana on toimimaton Office 2007 kokeilupaketti. Paketin piti olla ymmärrykseni mukaan 60 päivän kokeiluversio. Ainoa tulos tällä hetkellä on se että ohjelma ilmoittaa kaikista sovelluksista tilin olevan vanhentunut. Tein avauksen mielestäni oikein ja aktivoin koodilla officen, mutta tilanne on nyt niin, että näen kyllä esim. tulevat sähköpostit, mutta niille en voi tehdä mitään. Sama juttu wordissä ja excelissä voin avata vanhat tiedostoni, mutta niille ei voi tehdä mitään. Pitääkö tuon office kokeilun tomiakin noin vai onko vika minussa? Sen katsoin että ohjelmat on asennettu koneeseen heinäkuun puolella, itse kone on toimitettu minulle perjantaina 2.10.
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä tässä laite/ohjelmisto-ongelmassa suoraan Fujitsu-Siemensin tukeen.
Yhteystiedot löydät täältä
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Yhteystiedot löydät täältä
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jep, nyt olen ihan raivoissani, Sonera ei ota kantaa vaikka sieltä tää laite on myyty, Fuijitsi sanoo et ota yhteyttä Microsoftiin ja siellä siirtelevät ihmiseltä toiselle ja lopputulos on se et office on aktivoitu 24.7. vaikka kone on saapunut mulle vasta 2.10. ja totta hel..... toi 60 päivän kokeilu on mennyt jo umpeen. Kaiken sotkun jälkeen ne sanoo et ainoo tapa jos haluut kokeilla tota pakettia on se et ajat kaiken uudelleen koneelle, muussa tapauksessa kannattaa kokeilla netissä tai onhan tietysti mahdollisuus ostaa toi paketti ja aktivoida koko juttu silleen (kokeilematta). Oon vähän pettynyt Sonerankin toimintaan, myynti valttina on kuitenkin toi 60 päivän kokeiluversio tai ainakin mä katsoin sen yhdeksi hyväksi hommaksi ostopäätöksessäni. Et silleen .......
Pahoittelen vastauksen viivästymistä.
Kuulostaa todella omituiselta, että kokeiluversio olisi jo aktivoitu ennen kuin kone asiakkaalle lähtee. Laitoimme asiasta kyselyä tuotepuolellemme, kun saamme jonkun vastauksen asiaan, ilmoittelemme siitä täällä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kuulostaa todella omituiselta, että kokeiluversio olisi jo aktivoitu ennen kuin kone asiakkaalle lähtee. Laitoimme asiasta kyselyä tuotepuolellemme, kun saamme jonkun vastauksen asiaan, ilmoittelemme siitä täällä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vaan, tein ratkaisun että pyyhkäsin koko roskan uudelleen microsoftin sivulta ja sain kuin sainkin sen 60 päivän kokeilu softan toimimaan, vaikka itse Microsoftassa epäilivät alkaako toimimaan, mutta aloitti uusilla tunnuksilla ym. voi tietenkin olla että rahallisesti tein p-jutun kun henkilön mukaan jonka kanssa keskustelin on noissa valmiiksi asennetuissa joku edullisempi paketti kun päivittää sen kokeilujakson jälkeen. Mutta nyt ainakin rulettaa ja se on pääasia. Suututti tosi kovasti, mutta nyt olen rauhoittunut ja päässyt normaaliin olotilaan
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.