Ongelma;
Netti pätkii täysin satunnaisilla arvoilla (kellonajasta riippumatta, netti voi olla poikki X - Y minuuttia).
Kyseessä Soneran 100/10 valokuitu, joka on hiljattain asuntooni tilattu ja "asennettu". Ostin myös verkkokaupastanne sopivan VDSL boksin. Alusta asti ollut sama ongelma, mutta olen tyhmänä kuluttajana antanut asian olla.
Boksin buuttaaminen virtanapista/192.168.1.1 konffeista/johdot irti seinästä (laitteen ollessa sammutettuna) ei ole mitään vaikutusta ongelmaan. Ongelma koskee sekä verkkokaapeli-, että WLAN-käyttöä.
Muilla laittella ilmenee sama ongelma.
En keksi enää mitään kotikonsteja, jolla fiksata ongelma. Hermoni ovat myös luonnollisesti jo menneet takan lämmikkeeksi. Hauskinpana infona mainittakoon, etten ole koskaan päässyt nauttimaan toimivasta, moitteettomasta internetyhteydestä. Tarina jatkuu edelleen :E
Niin ja tämänkin viestin lähettämiseen meni puoli tuntia, kiitos netin toimimattomuuden.
Sivu 1 / 1
Moi userJCD,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää. Minkä merkkinen/mallinen VDSL-modeemi sinulla on käytössä?
Tästä asiasta kuitenkin testauksiesi perusteella voisit tehdä myös ihan suoraan vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää. Minkä merkkinen/mallinen VDSL-modeemi sinulla on käytössä?
Tästä asiasta kuitenkin testauksiesi perusteella voisit tehdä myös ihan suoraan vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.