Skip to main content
Plim....plim..plim...plim.plim...
Ja 183 klikkausta "OK"... :(

Tästä ongelmasta on ollut aiemmin kyselyjä ja on neuvottu asentamaan ohjelma uudelleen.
Itsellä vika ei poistunut vaan edelleen herjaa "Application error" 1-10 sekunnin välein. Ja PLIM:n kanssa.

Nettiyhteys siis toimii kyllä.
Kuinka saan nämä pimputukset loppumaan?
Onnistuiko edellisen ohjelman asennuksen poistaminen ennenkuin asensit ohjelman tietokoneelle uudelleen?

Kannattaa kokeilla uudelleenasennusta myös siten, että poistat nykyisen ohjelman asennuksen koneelta, käynnistät tietokoneen välissä uudelleen ja asennat tämän jälkeen ohjelman uudelleen.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Optionin nettisivuilta on ladattavissa uudempi Windows-ohjelma. Latauksessa kysytään nettitikun sarjanumero. Ainakin Windows Vistan kanssa uudempi ohjelma toimii ongelmitta, tikussa oleva ohjelmisto tekee jatkuvaa virheilmoitusta.

Vastaa