haamuko soittanut puhelimellani..?
No hei! Olipa todella VAIKEATA päästä edes tähän asti! Haluaisin tietää voinko tällä palstalla kysyä matkapuhelinlaskussani ilmenneestä ongelmasta vai näkeekö tämän koko valtakunta? Minä vaan ihmettelen että miksi en pystynyt lähettämään "omilta sivuilta" kysymystäni asiakaspalveluun vaan minun piti REKISTERÖITYÄ UUDESTAAN jotta pääsin tähän missä nyt ollaan!!! yst. terv. Liisa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.