Olen ollut koti-tv:n käyttäjä pari kuukautta ja ollut siihen varsin tyytyväinen. Muutama päivä sitten ilmeni kuitenkin seuraavanlainen ongelma: kesken tallentamani ohjelman tallenne jumitti paikalleen ja ruutu meni mustaksi (näkyvillä vain tiimalasi). Virheilmoituksessa luki muistaakseni nro 502? ja pyydettiin yrittämään uudelleen. Kun kokeilin tv-kanavia, ne näkyivät boxin kautta ja netti-yhteys toimi normaalisti. Modeemin resetointi ei poistanut ongelmaa, mutta täältä sattumalta löysin ohjeen, että kannattaa uudelleen asentaa boxi astukset valikosta - ja se auttoi.
Haluan tietää mistä tämä johtuu?
On kiusallista, jos olet vuokrannut leffan ja palvelu jumii / jäätyy. Vaikutti siltä, että ongelma rajoittui vain koti-tv palveluun, ja ei koskenut siis tv-kanavia (maksu, eikä ilmaisia), sen sijaan valikosta ei toiminut mikään koti-tv palvelu lukuunottamatta ohjelmaopasta.
Häiriö koti tv:ssä tallennusta katsoessa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.