Laajakaistani lakkasi toimimasta aamupäivällä pe 3.7. Tein ilmoituksen automaatin kautta - äärimmäisen ärsyttävä toimenpide, by the way. Pari tuntia myöhemmin tuli ilmoitus vikailmoituksen siirtymisestä asiantuntijan käsittelyyn. Siitä vähän myöhemmin ilmoitus ongelman käsittelyn siirtymisestä asentajalle. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään. Nyt on menossa ke 8.7. ja liittymä on tänään päivän aikana alkanut toimia.
Ongelman korjautumisesta ei ole ilmoitettu tekstiviestillä eikä muutenkaan. Nyt haluaisin tietysti perua vikailmoituksen, mutta jos se edellyttää taas ilmoitusautomaatin litanioiden kuuntelemista, jätän mieluummin ilmoittamatta.
Olen muuta kautta saanut tietää, että ongelman aiheuttivat lähistöllä tehdyt katutyöt, joissa kaivinkone rouhaisi piuhan poikki. Piuha ilmeisesti kuuluu Elisalle, mutta siitä en ole ihan varma. Miten tiedonkulku Elisan ja Soneran välillä tällaisissa asioissa tapahtuu?
Tässä meni 4 työpäivää + viikonloppu ilman nettiyhteyttä. Aika paljon kotitoimistoa pyörittävälle yrittäjälle. Tuleeko tästä automaattisesti hyvitys seuraavassa laskussa vai joutuuko sitä hakemaan erikseen.
SK
Sivu 1 / 1
Häiriöilmoitus kannattaa pääsääntöisesti perua soittamalla Soneran asiakaspalveluun, jolloin tieto ongelman korjaantumisesta saadaan nopeasti vikailmoitukselle.
Tässä tapauksessa, koskien liittymäkohtaista vikaa ja sen korjausta, voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta 'Internetliittymän vikailmoitus' lomakkeen ja kertoa sekä ongelman korjaantumisesta että viankorjauksen kestosta. Vikapalvelu voi tällöin tarkistaa vikailmoituksen tilan ja vikaan liittyvän korjaustoimenpiteet sekä sen mistä ongelma johtui.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Tässä tapauksessa, koskien liittymäkohtaista vikaa ja sen korjausta, voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta 'Internetliittymän vikailmoitus' lomakkeen ja kertoa sekä ongelman korjaantumisesta että viankorjauksen kestosta. Vikapalvelu voi tällöin tarkistaa vikailmoituksen tilan ja vikaan liittyvän korjaustoimenpiteet sekä sen mistä ongelma johtui.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.