Hämmentynyt Tilaaja
Irtisanoin urhon ja muut "ilmais" kanavat ennen kuun vaihdetta ja ihmettelin kuun vaihteessa kun kaikki näkyi edelleen joten päätin soitta asiakas"palveluun" kysyäkseni miksi niitä ei ole irtisanottu sieltä täti sanoi et jotain on tekeillä mutta ei tiedä mitä? Olisin nyt tiedustellut että kuka maksaa nämä kanavat jotka edelleen toimii vaikka olen ne irtisanonut?????????? Meinaa jos lasku tulee minulle niin soitto on välittömästi kuluttajan suojaan...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.