Skip to main content

Hämmentynyt Tilaaja

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Irtisanoin urhon ja muut "ilmais" kanavat ennen kuun vaihdetta ja ihmettelin kuun vaihteessa kun kaikki näkyi edelleen joten päätin soitta asiakas"palveluun" kysyäkseni miksi niitä ei ole irtisanottu sieltä täti sanoi et jotain on tekeillä mutta ei tiedä mitä? Olisin nyt tiedustellut että kuka maksaa nämä kanavat jotka edelleen toimii vaikka olen ne irtisanonut?????????? Meinaa jos lasku tulee minulle niin soitto on välittömästi kuluttajan suojaan...

2 kommenttia

  • April 7, 2011
Jos ylimääräistä laskutusta tulee, kannattaa asia hoitaa mielummin Soneran Asiakaspalvelun kanssa, koska sitä kautta liikaa laskutettu summa voidaan hyvittää sinulle takaisin.

  • April 15, 2011
tämähän on helppoa asioida asiakaspalvelun kanssa...soita sinne niin asiat selviävät...olis kiva kun joku jossain joskus vastais....yritin vapaapäivänä soittaa sinne yli neljä tuntia...eikä ollut mitään lakkoa