Terve täältä kohta langattomalta haja-asutus alueelta!!!!
Asun paikassa jossa ei ole muuta vaihtoehtoa laajakaistaan kuin Sonera. Nyt tämä yhtiö alkaa purkamaan lankoja talojen seinistä ja tarjoaa tilalle "korvaavaa" langatonta yhteyttä joka toimii Digitan @450 verkossa. Nopeuskin huimaa päätä ollen jopa 1Mega, ellei satu olemaan muita käyttäjiä samaan aikaan. Voidaanko muka puhua laajakaistasta?? Naurettavaa!!!! Jos alueellani toimisi 3G, olisi "mokkulan"-tarjoavia yhtiöitä käytettävissä enemmän ja vaihtaisin tämän monopoliasemaahyväksikäyttävän-firman välittömästi ja saisin yöni nukuttua, mutta kun ei ole niin ei ole vaihtoehtoja.
Maksan 1Megan liittymästäni 36,89€ ja katsoin äsken soneran tarjontaa ja huomasin että osoitteeseeni saisi saman liittymän tilattua hintaan 33,21€. Tarjous tietenkin vain uusille liittymille ja vanhat liittymät maksavat korkeampaa hintaa edelleen. EIKÖ OLEKKIN REILUA PELIÄ???!!! Jos tänne metsäkylään joskus saadaan 3G tai joku muu vaihtoehto kuin Sonera, vaihto tapahtuu välittömästi. Kiitos Soneralle mieleenpainuvasta yhteistyöstä!!!!
Haja-asutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.