Skip to main content

Hajonnut kaapelimodeemi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Hei

Ongelmanani on temppuilevat kaapelimodeemit. Aikanaan teiltä saama kaapelimodeemi oli täysi susi jo heti alkujaan (se ylikuumeni ja aiheutti pätkimistä). Soitin silloin aikanaan asiakaspalveluun ja he olisivat luvanneet lähettää uuden modeemin, mutta koska sitä olisi saanut odottaa niin ehdotin, että vaihdetaan vanha toimiva kaapelimodeemi tilalle joka itsellä oli kaapissa. Kaapelimodeemilla kun ei ole oikein mitään rahallista arvoa. Tämä toimi hyvin tähän asti.

Nyt ongelma onkin että tuokin kaapelimodeemi on nyt alkanut temppuilemaan ja kuumenemaan. Katkaisee pari kertaa päivässä nettiä ja ongelma väliaikaisesti hoituu aina vetämällä johto hetkeksi seinästä. Ei ole kuitenkaan kovin käytännöllistä niin onkohan vielä mahdollista saada uusi modeemi (ja mielellään karvalakkimalli ilman wlania, koska itsellä laadukkaampi erillinen tukiasema).

ps. En omilta sivuilta löytänyt mistään asiakastunnusta ja laskutkin tulee e-laskuina. Laitoin tuohon kohtaan tuon käyttäjätunnuksen.

1 kommentti

  • August 16, 2013
Hei Zalma

Asiakasnumero kenttään voi syöttää vain numeroita joten käyttäjätunnuksesi ei näy. Suosittelisin kuitenkin tässä tapauksessa ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun modeemin lähetystä / tilausta varten koska itse en täältä pysty tarkkaan mitään sen suhteen sanomaan tietojen puuttuessa.

Asiakaspalvelun numero on 0200 17000 (avoinna arkisin 8-20)