1) Jo muutaman viikon ongelma haku -toiminnossa.
Haen sanalla esim. "sonera" (tai mikä muu vain, tuo nyt vain esimerkkinä)
Systeemi "hyrrää" ja ikään kuin tekee jotain ja sitten vain pysähtyy,
vaikka on aivan varma, että hakemallani sanalla on viestejä.
2) voiko hakukentässä käyttää *-merkkiä? Esim. soner* ?
3) * alussa? *oulu
4) Mitä tarkoittaa vasemmassa alakulmassa näkyvä: javascript:void(0)
Kiitos lisätiedoista ja avustanne! :)
Hakuongelmia webmailissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.