Hei,
olen saanut laskun 3G-liittymästä, jonka puhelinpalvelijanne vuosi sitten jo sanoi irtisanoneensa. Ei sen minun maksettavakseni tule jäädä, jos teillä ei kommunikaatio ja toiminta pelaa.
Laskun numero 11342369772. En ole enää asiakkaanne muutenkaan, joten ei ole antaa asiakasnumeroa.
Sivu 1 / 1
geiksha kirjoitti: Hei,
olen saanut laskun 3G-liittymästä, jonka puhelinpalvelijanne vuosi sitten jo sanoi irtisanoneensa. Ei sen minun maksettavakseni tule jäädä, jos teillä ei kommunikaatio ja toiminta pelaa.
Laskun numero 11342369772. En ole enää asiakkaanne muutenkaan, joten ei ole antaa asiakasnumeroa.
onko sullla irtisamomisvahvistusta irtisanomisesta? aina meinaan kannattaa huolehtia että saa irtisanomisvahvistuksen et pystyy todistaan et on irtisanottu ja ootko tarkistanut että lasku ei ole aikasemmalta ajalta kun operaattoreilla on ainakin 3 vuotta aikaa periä perimättömiä maksuja
jos eivät ole perineet
Hei geiksha!
Kyseessä on liittymä jonka olet itse Omien Sivujen kautta laittanut väliaikaiseen sulkuun syyskuussa 2012. Liittymää ei siis missään vaiheessa ole irtisanottu. Jos haluat, että liittymä lopetetaan nyt lopullisesti, olehan yhteydessä joko Liittymänhallinnan chatin kautta tai jätä soittopyyntö osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus?someid=some4371 . Kun liittymä on irtisanottu, ei siitä enää veloiteta kuukausimaksuja.
Kyseessä on liittymä jonka olet itse Omien Sivujen kautta laittanut väliaikaiseen sulkuun syyskuussa 2012. Liittymää ei siis missään vaiheessa ole irtisanottu. Jos haluat, että liittymä lopetetaan nyt lopullisesti, olehan yhteydessä joko Liittymänhallinnan chatin kautta tai jätä soittopyyntö osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus?someid=some4371 . Kun liittymä on irtisanottu, ei siitä enää veloiteta kuukausimaksuja.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.