Hei,
olen saanut laskun 3G-liittymästä, jonka puhelinpalvelijanne vuosi sitten jo sanoi irtisanoneensa. Ei sen minun maksettavakseni tule jäädä, jos teillä ei kommunikaatio ja toiminta pelaa.
Laskun numero 11342369772. En ole enää asiakkaanne muutenkaan, joten ei ole antaa asiakasnumeroa.
Sivu 1 / 1
Hei geiksha!
Kyseessä on sellaisen liittymän lasku jonka olet itse sulkenut väliaikaisesti Omien Sivujen kautta syyskuussa 2012. Liittymää ei siis missään vaiheessa ole irtisanottu, vaan olet sen itse laittanut väliaikaiseen sulkuun. Jos haluat että liittymä irtisanotaan kokonaan, voit vaikka varata soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus?someid=some4371 tai asioida Omien Sivujen liittymänhallinnan chatissa jolloin liittymäsi voidaan irtisanoa. Näin asia saadaan hoidettua loppuun eikä laskujakaan enää tule.
Kyseessä on sellaisen liittymän lasku jonka olet itse sulkenut väliaikaisesti Omien Sivujen kautta syyskuussa 2012. Liittymää ei siis missään vaiheessa ole irtisanottu, vaan olet sen itse laittanut väliaikaiseen sulkuun. Jos haluat että liittymä irtisanotaan kokonaan, voit vaikka varata soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus?someid=some4371 tai asioida Omien Sivujen liittymänhallinnan chatissa jolloin liittymäsi voidaan irtisanoa. Näin asia saadaan hoidettua loppuun eikä laskujakaan enää tule.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.