Skip to main content
Tuli tuossa toissapäivänä nostettua Sonera Laajakaista Extra 10/2 nopeutta 24/2:ksi. Luulin nopeudennoston sujuvan ongelmitta, houkuttihan 5 € / kk tarjous sen verran.

Ohessa kuva tilauksesta --> http://gyazo.com/2d341f263ce8633f26fc18fa20fc48f4.png

Ohessa kuva hallintapaneelista --> http://gyazo.com/5d95cde1dde6af44d8c1bf5993168f8e.png

Tuosta saa siis käsityksen että kuukausimaksu olisi 5 € / kk.

Kuitenkin sähköpostiin on tullu seuraava viesti, kun olen nopeuden-nosto muutoksen tehnyt.

Tilauksesi tiedot
***************************************************
Tilauksen päivämäärä: 19.10.2010
Tilausnumero: XXXXXX

Tuote:
Sonera Laajakaista EXTRA 24M/2M-liittymä. Liittymänumero:XXX-XXXXXX

18kk:n maaraaikainen sopimus, jonka jalkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

"> Liittymäsi kuukausimaksu on 45,27 euroa 18 ajan. Liittymismaksu on 0 euroa. Liittymän normaalin hinnaston mukainen kuukausimaksu on 44.9 euroa ja liittymismaksu 0 euroa. Hinnastot ovat nähtävillä osoitteessa http://www.sonera.fi/laajakaista.

Eilen soitin asiakaspalveluun asiasta, sieltä luvattiin soittaa takaisin viimeistään tänään mutta puhelusta ei ole kuulunut.

Eli siis lyhyesti: En ole hyväksynyt tuollaista määräaikaista sopimusta mikä minun sähköpostiini on tullut, olen hyväksynyt 5 € / kk maksavan sopimuksen. Jopa entinen lasku + 5 € siihen lisää kuulostaa inhimilliseltä, mutta tuo 45,27 euroa on jo aivan naurettava summa..
Nopeudennostoon on tällä hetkellä tarjous +5€ nykyiseen hintaan. Palautetta on laitettu eteenpäin kampanjan näkymisestä Omat Sivut -palvelussa.

Voit jättää meille palvelupyynnön asiasta tai tehdä ajanvarauksen jotta asiakaspalvelu voi tarkistaa liittymäsi tilanteen ja päivittää sopimuksen tarjouksen mukaiseksi.

Vastaa