Osaisiko Soneran asiantuntija kertoa, miksei HD-kanavia saa ADSL 10/1-liittymään?
Ei varmaan tekniikasta voi olla kyse, kun Maxivisionin kautta HD-kanavat toimii ihan samaisessa liittymässä.
HD-kanavia ei saa, miksi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.