On taas se jääkiekon aika. Änäri ei varmaankaan starttaa ajallaan, onneksi ostin jo toukokuun lopulla kanavapaketin että näen sarjaa (niin ironista:p) mutta ei tässä siitä ole kyse vaan...
Viasatilla oli KHL broadcast-oikeudet vielä viime kauden, olivat ainakin saaneet oikeudet baltian maihin vuoteen 2015 asti. Kausi starttaa huomenna ja liiga saattaa mennä vieläkin mielenkiintoisemmaksi jos NHL-työsulku iskee. Mitä kuka missä kenellä on KHL:n lähetysoikeudet euroopassa (etenkin suomessa)? Meitä ei lämmitä jos Viasat saa oikeudet näyttää sarjaa hurreissa muttei suomessa. :)
Onko asiasta tietoa täällä päin? Viime kaudella sai katsella nelonen pro:ilta ja viasat sport/hockey kanavilta nyt näkyy vain uusintoja.
Hei!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.