Skip to main content

hei

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

otan tässä nyt yhteyttä äitini puolesta. Hänen netti lopetti toimintansa eilen illalla ei muodosta yhteyttä että pääsis nettiin. etusivulle pääsee mutta muille sivuille ei tulee vaan ilmoitus että ei yhteyttä tai jotain sinne päin. onko koneessa vai soneran yhteydessä joku vika? äitini asuu pukkilassa ja tähän asti on toiminnut ihan hyvin yhteys.

6 kommenttia

  • October 25, 2012
Hei Terhi84,

Ikävä kuulla että nettiyhteyden kanssa on ongelmaa.

Näillä tiedoilla on kuitenkin hieman vaikea lähteä selvittämään missä vika voisi olla.

Minkälaisesta yhteydestä mahtaa olla kyse ja minkälainen modeemi käytössä on?

Ja jos mahdollista, niin muutatko tietoihisi Äitisi asiakasnumeron niin voisimme katsastaa liittymän tilanteen. Vaihtaminen onnistuu kun valitset Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero:

Mikäli vika koskaa kiinteää laajakaistaa, niin voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • October 25, 2012
netti alkoikin jo toimimaan.. samoin oma digiboksini joka oli pimeenä kanssa muutama päivän.. piti katkasta kokonaan virrat ja virittää uudestaan ... tota on joutunut aika useesti tekemään...

  • October 25, 2012
Hei Terhi84,

Hieno juttu että netti lähti jo toimimaan.

Oliko kyseessä KotiTV digiboxi vai KaapeliTV digiboxi? Jos kyseessä on KotiTV laite, niin toistuvista ongelmista kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää niitä.

  • October 25, 2012
en mä tiedä kumpi se on..

  • October 25, 2012
Hei Terhi84,

Jos laite on Motorola merkkinen ja mallinumero alkaa kirjaimilla VIP, niin silloin on kyseessä KotiTV palvelun digiboxi. Oliko tämän merkkisestä laitteesta kyse?

Jos laitteen kanssa on usein toistuvaa ongelmaa, niin siitä kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.

  • October 25, 2012
joku sellanen joo... no pitää katsella miten se tomii...