Hei!
Joo tota mulla tuli eilen ilmi mun iPhonessa sellanen juttu että se mykähti ihan täysin! Siinä ei toiminu näyttö n.4 tuntiin ja en pystynyt sammutamaankaan kun yritin siihen tuli vaan valkonen näyttö ja sain tänä aamuna toimimaan. Tuli sellanen mieleen että jos se alkaa ttoimimaan niin, niin pitäisikö se pitää tai vai viedä soneralle huollettavaksi ja jos ne ei saa sitä toimimaan niin antaako ne uuden Iphone 3gs? Mutta jos haluaisinkin uuden iPhone 4 niin pitäisikö siitä maksaa tavallaninen maksu vai kuinka iso lasku se olisi jos vaihtaisin iPhone 3gs uuten iPhone 4?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.