Skip to main content

hei

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Tiedustelisin Laskusta, Tilasin LG 42LK450N Full HD LCD-TV...

en ole soneran asiakas, mutta tuotteessa on tuo 15,xx € / KK hinta... ja en tilatessani nähnyt muita vaihtoehtoja laskutuksen suhteen...

siis toiveeni on saada osamaksu tietenki, ja luotot kunnossa jne..

haluiaisin vain varmistaa että tilaus tulee nytten 15€ / KK eikä tuota 5xx€ mätkyä kerralla.

Kiitos.

1 kommentti

  • December 2, 2011
Hei Jay421,
Tilauksesi yhteydessä ilmoitetaan laitteen kokonaishinta, mutta laskutus tapahtuu näissä pienissä kuukausierissä.