Tiedustelisin Laskusta, Tilasin LG 42LK450N Full HD LCD-TV...
en ole soneran asiakas, mutta tuotteessa on tuo 15,xx € / KK hinta... ja en tilatessani nähnyt muita vaihtoehtoja laskutuksen suhteen...
siis toiveeni on saada osamaksu tietenki, ja luotot kunnossa jne..
haluiaisin vain varmistaa että tilaus tulee nytten 15€ / KK eikä tuota 5xx€ mätkyä kerralla.
Kiitos.
hei
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.