Skip to main content

Hei olen ollut aikasemmin yhteydessä jo teihin

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Soitin teille asikaspalveluun eihän sieltä osattu edes vastata en ihmetele sitä yhtään onhan firma sentään sonera.
Nyt asia on sillä lailla onko minulla laskussa jokin hyvitys vai miksi minulta ei peritä. 11.90 netti veloitusta puhelin laskun yhteydessä. Halusin vain olla yhteydessä, sillä hyvitys on kyllä aiheellinen. Mutta se että miksi ei peritä olisi mukava tietää ettei minua syytetä siittä että jätän maksuja maksamatta.

Viime kuunlaskun sain hyvityksenä tarjous ei tullu voimaan. otsikko liikaa perintää ...

lupasitte että hyvää kesää, mutta taas kun pientä muutosta tehtiin niin homma lakkas pellaamasta. teän kanssa ei pysty tekemään mitään muutosta tosiaan etteikö se johtais jatko toimen piteisiin(joka kerta muutoksessa ongelmia missä vika alkakaa korjaan tämmöstä kämmäystä).., mie edellenkään käsitä mistä moinen tyhmyys ja asioitten sekottaminen soneralla onnistuu aina kerta toisensa jälkeen.
Mutta jos netti hyvitetään minulle asia ok vai onko se muuttunu uuteen laskuun? Tähän mennessä puhelin ja netti samassa laskussa. Soittakaa mulle jonotin 10 minuuttia enkä saanu yhteyttä.. päätin kirjoittaa.

2 kommenttia

  • May 21, 2011
0408425827: Homma tulikin jo kuntoon. Mukavaa kesän odotusta!

  • May 21, 2011
Joo!! Homma tuli kuntoon tosiaan ja olikin kunnossa. En vain ollut itse perillä asiasta, turha yhteyden otto kiitoksia vain vaivannäöstä.

Kesän odotus ei kun paraneee hyvää kesää Viestiketjun lukijoille.
T: Tyytyväinnen asikas, 2004 vuodesta ollut ja palvelu pelaa lopulta arvosanoin hyvin.