Soitin teille asikaspalveluun eihän sieltä osattu edes vastata en ihmetele sitä yhtään onhan firma sentään sonera.
Nyt asia on sillä lailla onko minulla laskussa jokin hyvitys vai miksi minulta ei peritä. 11.90 netti veloitusta puhelin laskun yhteydessä. Halusin vain olla yhteydessä, sillä hyvitys on kyllä aiheellinen. Mutta se että miksi ei peritä olisi mukava tietää ettei minua syytetä siittä että jätän maksuja maksamatta.
Viime kuunlaskun sain hyvityksenä tarjous ei tullu voimaan. otsikko liikaa perintää ...
lupasitte että hyvää kesää, mutta taas kun pientä muutosta tehtiin niin homma lakkas pellaamasta. teän kanssa ei pysty tekemään mitään muutosta tosiaan etteikö se johtais jatko toimen piteisiin(joka kerta muutoksessa ongelmia missä vika alkakaa korjaan tämmöstä kämmäystä).., mie edellenkään käsitä mistä moinen tyhmyys ja asioitten sekottaminen soneralla onnistuu aina kerta toisensa jälkeen.
Mutta jos netti hyvitetään minulle asia ok vai onko se muuttunu uuteen laskuun? Tähän mennessä puhelin ja netti samassa laskussa. Soittakaa mulle jonotin 10 minuuttia enkä saanu yhteyttä.. päätin kirjoittaa.
Hei olen ollut aikasemmin yhteydessä jo teihin
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.