samaa vikaa kuin oli saunan liittymässä kaksi vuotta sitten luvataan paljon mutta klo-6- 10 illalla
yhteys katkeilee ja luvattu nopeus on lähinnä vitsi!pitäis olla max-3,6megaa, todellisuus on keskimäärin
noin 0,5-megaa ja katkeilee 10-minsan välein nyt sentään näyttää wcdma yhteyttä mutta bitti liikkuu surkeasti
saunan 384 antoi lähes yhtä hyvän nopeuden(pätkimättä) ja se toimi luvatusti(vuoden jälkeen)
eli olis aika laittaa niitä luvattuja lisälähettimiä. luuletteko että maksaisin tästä täyden hinnan
kun soppari loppuu?mitä virkaa on tolla (super)nopeudella kun se tapahtuu vain soneran toimistossa??
ai niin ja mun lompakossa!
heikko yhteys ja katkoo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.