Heippa Soneran porukka,
On vähän hankaluuksia joista kirjoittelin jo tuonne Laajakaistapalstalle. Olen pohtinut myös Halpsoniin soittamista, mutten ole viitsinyt kun se maksaa. Ei se hinta niin paha ole, mutta kun en ole varma voivatko he suoraan laittaa ongelmani kuntoon vai joutuuko heidän kanssaan käymään läpi saman "Vianrajaus"-ruljanssin kuin Soneran oman ns. asiakaspalveluautomaatin kanssa, pääsemättä sen paremmin perille, miltä ongelma näyttää SONERAN silmin.
Eli varsinainen kysymys: Onko Helpsonin väellä samat mahdollisuudet tarkistella yhteyksiä kuin Soneran omilla asiakaspalvelijoilla? Verkon toimivuus jne? Jos ei, en näe mitä hyötyä sinne olisi soittaa vain päästäkseen kertomaan ettei ole fakseja kiinni puhelinpistokkeessa.
Sivu 1 / 1
tiermu kirjoitti: Onko Helpsonin väellä samat mahdollisuudet tarkistella yhteyksiä kuin Soneran omilla asiakaspalvelijoilla? Verkon toimivuus jne?
Kun Soneran verkon toiminnasta on kyse, puhelinpalveluista vain Soneran omalla Vikapalvelulla on mahdollisuus nähdä yksittäisen laajakaistaliitymän tila verkossa tai saada reaaliaikaista tietoa yhteyden toiminnasta. Soneran Asiakaspalvelullakaan ei tätä mahdollisuutta ole, joten esimerkiksi verkkovikojen suhteen Asiakaspalvelu on sisäisen vikatiedotuksen tietojen varassa. Helpsonilla saattaa olla Soneran vikatiedotteet luettavissa, mutta tästä minulla ei ole varmaa tietoa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.