Laajakaistaextra alkoi pätkimään eilen ja tänäänkin pätkinyt pari kertaa, katkokset noin 5 min, tehdäänkö jotain verkkotöitä?
Testailua, extra ei pätki, wlan pätkii, pitänee konffata modeemia ja vaihtaa siihen joku toinen kanava jos naapurissa on joku härveli joka haittaa vai voisiko oma Nokian Lumia olla syyllinen...
Helsingissä pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.