Skip to main content

Helsinki Kamppi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Netti on pätkinyt siitä asti kun sen nykyiseen asuntooni olen hommannut. En ole pystynyt tekemään juurikaan mitään netissä, en pelaamaan, en katsomaan Netflixiä enkä kuuntelemaan radiota. Ilmoitin asiasta jo aikaisemmin kolme kuukautta sitten ja vikatiedotteen mukaan ei ole vikaa. Wlan toimii ehkä maks 30s, kunnes tulee yhteysvirhe ja kiinteä yhteys ihan maks 10min, sitten taas johdot irti + reititin kiinnin minuutiksi, jotta nettiä voi käyttää hetken.
Nettipiuha tulee puhelinjohdolla wlan-reitittimeen mutta varmuuden vuoksi olen vetänyt reitittimestä kiinteän piuhan telkkuun ja pleikkariin, kun en oikein luota Soneran "asiantuntijoihin". Liittymän laskun 34,90e, 30e maksaa työnantaja ja loppuosa on minun maksettava. Summa ei ole ollenkaan paha mutta silloin on, kun mikään ei toimi.
Olen todella kurkkuani myöden täynnä kyseistä firmaa ja selityksiä, joten liittymä menee vaihtoon kohtapuoliin, ellei jotain merkittävää ala tapahtua.

1 kommentti

  • June 17, 2013
Hei luppis

Harmi että yhteyden kanssa on ollut ongelmia. Lähdetäänpä tutkimaan, mistä ongelma voisi johtua. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan liittymääsi. (myös liittymänumero käy, 346- alkuinen numero). Eiköhän yhteys saada vielä toimimaan.