Skip to main content
Jokin aika sitten windovs tyhjensi kaiki tiedostot. heti valmis tietokoneesta.
Sain sähköpostiin ohjeet kuinka toimia. Toimin sen mukaan ja laitoin kohdan, jossa oli palautetaanko ne asetukset jotka oli kun kone toimitettiin. Tuli aivan eri asetukset ja sim kortti ei voi avata.
Jokin levykuvake pyörii alapalkissa koko ajan.
Soneran tietoturvakin katosi ja tarjottiin jotain maksullista tietoturvaa.
Olen pettynyt koko pakettiin. Voiko kauppaa perua mitenkään. Vai pitääkö kone lähettää jonnekkin.
En osaa itse sitä asentaa, eikä ole ketään jolta kysyä neuvoja
Tilasin heti valmiin paketin, kahden viikon päästä windovs tyhjensi melkein kaikki tiedostot.
Sain ohjeet, miten tiedostot palautetaan.
Tein ohjeiden mukaan ja työpöytä muuttui melkein kokonaan. Kone ei tunnista simkorttia.
Soneran tietoturva lensi taivaan tuuliin ja tilalle tuli ehdotus, jostain toisesta.
Konetta ei voi käyttää ollenkaan, kun ei ole nettiyhteyttä.
Voiko koneen lähettää jonnekkin ja mihin osoitteeseen? voiko sen lähettää asiakaspalautteena, jolloin ei menisi lähetyskuluja.
Tämän tyyppiset ongelmatilanteet pitäisi hoitaa kyseisen tietokonevalmistajan oman tuen kanssa. Ellet tiedä mikä on laitteen tuen numero, voit kysyä sitä mobiilin Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 (mpm/pvm) tai tätä kautta, jos kerrot minkä merkkinen tietokone on kyseessä.

Sonera Tietoturvan voi samalla lisenssiavaimella asentaa uudelleen, mutta sitä ennen tietokoneella pitäisi olla toimiva internet-yhteys. Ohjeet Sonera Tietoturvan asentamiseen ja linkki asennustiedostoon Ohjeet ja vinkit - sivuilla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa