Skip to main content

hetki vielä, ole hyvä!

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

En tiedä kuinka monta kertaa tuo tunnin jonottamisen aikana on jo tullut, mutta se alkaa pikkuhiljaa käymään hermolle.

4 kommenttia

  • August 1, 2011
No, en vieläkään tiedä montako kertaa otsikossa mainitun lausahduksen kuulee, mutta ainakin tunnin ja kymmenen minuutin jälkeen jo vastattiinkin.

  • August 2, 2011
Hei mikko hirvonen: Pahoittelen asiakaspalvelunumeron ruuhkaisuutta, mutta toivottavasti sait asiasi hoidettua kerralla kuntoon. Tarpeen tullen voit hyödyntää meidän vaihtoehtoisia yhteydenottokanavia, ja toki voit esittää asiasi täällä palstallakin niin autamme parhaamme mukaan.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • October 17, 2011
Luca kirjoitti:
Hei mikko hirvonen: Pahoittelen asiakaspalvelunumeron ruuhkaisuutta, mutta toivottavasti sait asiasi hoidettua kerralla kuntoon. Tarpeen tullen voit hyödyntää meidän vaihtoehtoisia yhteydenottokanavia, ja toki voit esittää asiasi täällä palstallakin niin autamme parhaamme mukaan.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera


Kerralla kuntoon, niinpä. Minulla on vielä koti-TV asia kesken, yhteydenottoja teiltä ensin myynnistä sitten minä olen ottanut teihinpäin yhteyttä kun kaikki menee pieleen. Teidän kirjaukset nettiin unohtuu tekemättä myyjiltä sekä asiakaspalvelussa !

  • October 18, 2011
Huonoja kokemuksia Soneran asiakaspalvelun avusta. Kannattaisko Soneran lisätä työntekijöitä asiakaspalveluun, kun siellä jatkuvasti ruuhka jumittaa???