Eli ongelma on seuraava:
Noin 2 vko sitten ei ollut mitää ongelmaa yhteyden hitaudessa. Mutta nyt se on HIIIDAS. On kokeiltu soneran nopeusmittaria ja se näyttää kolmasosaa siitä mitä 2 vko sitten.
Eli 8/1 tänne pitäis tulla mutta... ei vaikuta siltä.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata nopeusongelmaan liittyen. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.