hidas nopeus hidas palvelu pitkät puhelinjonot. paras jonotus aika (3 TUNTIA 10min) kuka maksaa puhelin laskun 3kk ollu soneran netti mutta vieläkään ei ole sitä nopeutta mitä luvattiin sanotaan vaan asia korjataan maholisiman pian ostin jopa modeemin teiltä vaikka oma oli yhtä hyvä eli mikä mättää vieläkin kun maksan täyttä hinttaa
Sivu 1 / 1
Liittymäsi vikailmoituksen käsittely on kesken eli vika on vielä selvityksessä. Työ on siirtynyt asentajalle muutama päivä sitten.
Vikailmoituksen voi tehdä myös Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella eli puhelin ei ole ainoa vaihtoehto.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vikailmoituksen voi tehdä myös Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella eli puhelin ei ole ainoa vaihtoehto.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
jos luit viestin kunnolla mulla ollu netti hidas 3kk ja nyt vasta muutamapäivä sitten siirtyny jollekin korjaajalle niin mun netti toimii varmaan vasta viiden vuoden päästä jos silloinkaan eli tosi hyvä palvelu mut onahan sonera kalliskin eli palvelu pelaa
Liittymäsi ensimmäinen vikailmoitus kuukausi sitten on johtanut toimenpiteisiin ja ADSL-yhteyteen on tehty korjaava muutos samana päivänä kun vikailmoitus on vastaanotettu. Aikaisempaa vikailmoitus en liittymästäsi löytänyt. Liittymäsi toinen vikailmoitus on edelleen asentajan käsittelyssä.
Yksittäisten laajakaistaliittymän toimintaa ei seurata Soneran puolelta muuten kuin vikailmoituksen käsittelun yhteydessä. Liittymän hitaus tai muut mahdolliset ongelmat eivät tule Soneran tietoon kuin vasta sitten kun liittymän käyttäjä niistä ilmoittaa. Sama pätee myös korjauksen jälkeen eli jos ongelma yhteydessä palaa takaisin ja liittymän aiempi vikailmoitus on asiakaalle kuitattu valmiiksi, on liittymästä tehtävä uusi vikailmoitus. Tällä tavoin Vikapalvelu saa tiedon ettei aikaisempi korjaus ollut riittävä.
Liittymäsi kohdalla vian rajaus on siirtynyt lankapuhelinverkon puolelle. Toivottavasti vajaalle nopeudelle löytyy selkeä syy ja se saadaan korjattua.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yksittäisten laajakaistaliittymän toimintaa ei seurata Soneran puolelta muuten kuin vikailmoituksen käsittelun yhteydessä. Liittymän hitaus tai muut mahdolliset ongelmat eivät tule Soneran tietoon kuin vasta sitten kun liittymän käyttäjä niistä ilmoittaa. Sama pätee myös korjauksen jälkeen eli jos ongelma yhteydessä palaa takaisin ja liittymän aiempi vikailmoitus on asiakaalle kuitattu valmiiksi, on liittymästä tehtävä uusi vikailmoitus. Tällä tavoin Vikapalvelu saa tiedon ettei aikaisempi korjaus ollut riittävä.
Liittymäsi kohdalla vian rajaus on siirtynyt lankapuhelinverkon puolelle. Toivottavasti vajaalle nopeudelle löytyy selkeä syy ja se saadaan korjattua.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
on tässä kumminkin joku muutos tapahtunu entisestä nopeudesta tullu vielä hitaampi. mut hyvä jos asia etenee
nyt meni hermot nettiyhteys on tippunu viiko sitten oli 5megaa 3 päivää sitten 3megaa nyt tällä hetkellä on vain 1 mega ja ulos jakaa 0.02 mulle ihan sama onko teilä kiire mut nyt tää mun netti kuntoon . hitto maksan 40 euroo kk. turha selitellä laittakaa joku nörtti tekee jotain en maksa turhaan
Liittymästäsi tehty vikailmoitus on yhä kesken. Pahoittelen, että ongelman selvitys on viivästynyt. Toivottavasti ongelmaaan saadaan selvyys mahdollisimman nopeasti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.