Taloyhtiöön tuli VDSL. Ensi alkuun netti toimi ok, mutta tätä nykyä ainakaan 2/2 ei ole 2/2:sta nähnytkään; upload n. 2, download 1. Edes youtubea ei voi katsella juuri koskaan ilman, että jumittelee! Kovasti vakuuteltiin, että naapurien nettikäyttö ei vaikuta oman netin nopeuteen, mutta vähän kyllä alkaa tuntua muulta...
Soneran testillä äsken download 1.06, uploadkin karvan alle 2 (mutta jälkimmäinen nyt menee vielä random-vaihtelun piikkiin).
Hidas VDSL
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.