Minulla on Huawei- mokkula-yhteys ja tehokas vain reilun vuoden vanha pöytätietokone. Nykyään päivisin nopeus on aivan onneton. Jos haluaa surffailla, se pitäisi tehdä yöllä.
Ilmeisesti lähiauleen lähettimen kapasiteetti on käynyt liian pieneksi mokkuloiden määrään nähden?
Miksi pitää muuten maksaa kun soittaa johonkin vikapalveluun, kun vika on selvästikin palvelun tarjoassa?!? *Olisi asiaa kyllä kuluttajansuojavaltuutetulle*
Esimerkkejä "1 megan yhteydestä":
19.9. klo 11.16 302.87
20.9. 17.55 553.00
21.9. 17.00 208.75
22.9. 20.45 158.89
23.9. 9.45 252.76
23.9. 19.30 282.33
23.9. 20.30 113.68
24.9. 11.05 708.09
24.9. 19.20 61.82
pertti178
Hidas yhteys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.