Minulla on Huawei- mokkula-yhteys ja tehokas vain reilun vuoden vanha pöytätietokone. Nykyään päivisin nopeus on aivan onneton. Jos haluaa surffailla, se pitäisi tehdä yöllä.
Ilmeisesti lähiauleen lähettimen kapasiteetti on käynyt liian pieneksi mokkuloiden määrään nähden?
Miksi pitää muuten maksaa kun soittaa johonkin vikapalveluun, kun vika on selvästikin palvelun tarjoassa?!? *Olisi asiaa kyllä kuluttajansuojavaltuutetulle*
Esimerkkejä "1 megan yhteydestä":
19.9. klo 11.16 302.87
20.9. 17.55 553.00
21.9. 17.00 208.75
22.9. 20.45 158.89
23.9. 9.45 252.76
23.9. 19.30 282.33
23.9. 20.30 113.68
24.9. 11.05 708.09
24.9. 19.20 61.82
pertti178
Sivu 1 / 1
Liikkuvaa Laajakaistaa koskevissa kysymyksissä sinun tulisi ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun. Kiireellisissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 0206 90101 (mpm/pvm).
Voit myös lähettää Soneran Omilta Sivuilta 'Matkapuhelinliittymän Ongelmatilanne' - lomakkeen.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Voit myös lähettää Soneran Omilta Sivuilta 'Matkapuhelinliittymän Ongelmatilanne' - lomakkeen.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.