Hei!
Minulla on 1megan netti yhteys joka on viimeisen viikon sisällä hidastunut huomattavasti ja haluaisin selvittää asian mahdollisimman pian.Joten jos voisitte tutkia onko vika siellä päässä vai täällä päässä.
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän vikailmoituksen voit tehdä puhelimitse Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ja valinta 2. Liikkuva laajakaista - liittymissä valinta on 1.
Laajakaistaliittymästä voit jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
Ohjeita hidastelevan yhteyden suhteen löytyy Ohjeet ja vinkit - sivuilta. Valitse oikea liittymätyyppi ja se jälkeen linkki Ongelmatilanteet. Liikkuvaan laajakaistaan eli matkapuhelinverkon dataliittymään ei kyseistä ohjeistuta velitettavasti sivuilla ole.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaistaliittymästä voit jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
Ohjeita hidastelevan yhteyden suhteen löytyy Ohjeet ja vinkit - sivuilta. Valitse oikea liittymätyyppi ja se jälkeen linkki Ongelmatilanteet. Liikkuvaan laajakaistaan eli matkapuhelinverkon dataliittymään ei kyseistä ohjeistuta velitettavasti sivuilla ole.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.