Skip to main content

hidastelua

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vaihdoin juuri 8mt liittymäni 24mt liittymään. Jostain syystä latausnopeus Soneran nopeustestissä näyttää vain 7-9.1 ja lähetys 0.83mt?
Kai se hiukka nopeempi pitäis olla?
Langaton yhteys käytössä,mutta vanhalla liittymällä toimi erinomaisen hyvin.
Toinen kymysys koskee Koti-Tv pakettiin kuuluvan modeemin toimimattomuutta...
Ei lähde vörkkimään millään?Kokeilin vaihtaa kaapeliakin,mutta ei toimi ei.Kaikki muut diskovalot paitsi internet-valo vilkkuvat kuin joulukuusessa..
Pikainen vastaus ois ihan hjuva!Kiitos

7 kommenttia

  • December 3, 2012
Hei Arapaholainen,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkastella tilannetta paremmin.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> profiili >> asiakasnumero.

  • December 3, 2012
Asiakasnroa ei ole mistä antaa...laitoin tilausnumeron.
Kelpaako?

  • December 3, 2012
Muuten..kotitv ,n sain toimimaan.
Uusi ongelma on modeemin ja Asus transformer tf300 välinen yhteys..varmantaa,varmentaa...sitten ilmoittaa todennusvirheestä?!Varmennus kestää tosi kauan,joskus yhdistää,useimmiten ei.
Vanhalla Zyxelin modeemilla toimi moitteetta.
Outoa?

  • December 4, 2012
Vastaanpa itselleni...
Laitteet toimii.Ainoa on tuo yhteyden nopeus.ns.Kiinan megoja on liikaa.Miksi markinoidaan 24mt,jos käytännön liittymänopeus ei ole sitä lähelläkään?Maistuu huijaukselta...
Käyttöohje on vanhentunut ja sisältää puutteellisia tietoja!
Paperiversion uusiminen tietty maksaa kun laitteet uusiutuu usein,mutta tukeen voisitte päivittää uusimmat laitteiden kytkentä/käyttöohjeet edullisesti!
Kaikki eivät ole nörttejä...

  • December 4, 2012
Hei Arapaholainein,

Tarkistatko tuon tilausnumeron vielä tai jos sinulla on liittymänumero tiedossa niin lisäisitkö sen asiakasnumeron tilalle. Liittymänumero on muodossa 333-123456 tai 346-123456. Jos lisäät sen asiakasnumeron paikalle niin lisää se muodossa 333123456 tai 346123456. Jätä "-" merkki välistä pois.

  • December 5, 2012
Vaihdoin liittymänumeron kuten toivoit.
Asiakasnro tullee ensimmäisessä laskussa,vai?
Laskut kyllä menee maksupalveluun suoraan,eli as.nron saanti on hankalahkoa..
Liittymän nopeus takkuaa edelleen.

  • December 5, 2012
Hei Arapaholainen,

En jostain syystä löydä antamallasi liittymänumerolla mitään tietoja. Olisitko yhteydessä vikapalveluumme niin voidaan selvittää ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.