Skip to main content

Hieman epätietoinen??

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkäs, tilasin teiltä jokunen pari viikkoa sitten Soneran Laajakaistan ADSL 8 Mbit/s, ja tänään tuli kyllä modeemi postissa, mutta tilausvahvistusta en ole ollenkaan saanut sähköpostiin vielä, saati mitää muutakaan infoa. Ja kun minulla on ennestää Elisan ADSL laajakaista tässä ja otin sen sillai, että sen pitäisi tulla vaihtona, elikkä irtisanotte tuon Elisan laajakaistan minun puolestani, mutta koska tämä kaikki tapahtuu, kun kerran modeemiki tuli jo? Elikkä koska laajakaista kytketään ja entinen irtisanotaan?

7 kommenttia

  • May 15, 2013
Moi Arkaadio!

Nyt en pääse tätä kyllä selvittämään, kun ei ole mitään tietoja :(
Jos sinulta ei löydy tilausnumeroa tai asiakasnumeroa, niin hankalaksi vetää..
Mutta. Jos olet Facebookissa, niin laita meille privaviestinä tarkka osoitteesi, niin päästään tarkastamaan. Ja toki soittamallakin tieto löytyy, eli vaikkapa pirauttamalla maksuttomaan Myyntipalvelunumeroon 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30).

  • May 15, 2013
xxxxxxxxx tuossa on asiakasnumero, mutta tuo on matkapuhelinliittymälle, että en tiedä löytyykö samalla. Ja tuossa missä tuli tuo modeemi ni tilausnumerona näkyy xxxxxxx. Auttoivatko yhtään?

  • May 15, 2013
Moi Arkaadio!

Operaattorinvaihto tapahtuu 29.5. Sinulle on lähetetty asennusajasta tekstiviesti 256-loppuiseen numeroon. Jos haluat varmistaa, että yhteysnumerosi ja sähköpostiosoitteesi on meillä varmasti oikein, niin voisit laittaa Facebookin kautta yksityisviestiä, ettei tarvitse antaa tunnistetietoja julkisesti.

  • May 15, 2013
Kyllä, uskon että tiedot ovat oikein ja yksi syy, miksi nuo tiedot eivät ole varmaan tulleet minulle, olin Saksassa töissä pari viikkoa, joten eivät varmaan tavoittaneet minua silloin. Onnistuuko jos kokeilette laittaa uudestaan nuo ilmoitukset minulle. Uskon että tulevat kyllä nytten perille, koska olen Suomessa. Ei tässä sitten mitään ongelmaa pitäisi olla :)) Kiitoksia

  • May 15, 2013
Laitoin tekstiviestin kytkentäajasta nyt uudestaan. Toivottavasti tuli tällä kertaa perille. Lähettämämme sähköpostithan pitäisi löytyä vanhoista viesteistäsi, vaikka olitkin ulkomailla.

  • May 21, 2013
Okei. Kaikki pitäisi olla kunnossa. Sellainen kysymys vielä tuosta, että te olette varmaan ilmoittaneet Elisalle irtisanomisesta, joten minun ei tarvitse erikseen ilmoittaa Elisalle. Olenko ymmärtänyt oikein?

  • May 22, 2013
Moi Arkaadio,
Tilaus on tehty operaattorinvaihtona eli me ilmoittelemme vanhalle operaattorille vaihdosta :)