Moro!
Eli homma on tämä. Olen nyt katsonut tätä teidän niin sanotun teknikko tiimin räpelllystä ja muutaman kuukauden ja elänyt maailman paskimman netin kanssa 2013 tammikuusta lähtien.
Olin juuri riitauttamasta tätä kyseistä asiaa, mutta niilläkin kestää vuosi viedä asiaa läpi niin eipä siinä mitään järkeä ole..
Kun tätä liittymän tapaista ei saa irtisanottua, vaikka tarvittavat syyt kaikkien muiden operaattoreiden mittapuulla siihen on, niin onko mahdollista vaihtaa tai alentaa vaikka hintaa viimeiselle vuoden osiolle? Minusta olisi ihan reilua tiputtaa hintaa tuotteen hintaa, jos tuote ei yksinkertaisesti vastaa sitä, mitä olette myyneet.
Minulle on ihan sama jos se sisään tulee vain 14mb, mutta sen yhteyden kuuluisi olla tasainen,kun peli käyttöön sen olen ottanut.
Ja kyllä, koneessani riittää teho pyörittämään nettiä, vaikka teidän asiakaspalvelijanne sitä epäilevät teknikoiden kanssa..
Hinnan alennus tai liittymän vaihdos nyt!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.