Skip to main content
Kanta-asiakas (pakolla) miettii täällä mistä seuraavanlainen hinnan kehitys?

1.10.2009 57,84
31.1.2009 48,39
1.1.2009 44,90

Halvin hinta oli 18kk "pakkosopimus" joka ei edes kestänyt sitä aikaa, ennenkuin tuli seuraava hinta. Uusin tuon "pakkosopimuksen" samalla hinnalla (tuolla halvimmalla) ja silti hinta on noussut, enkä minä ole asiasta ollut tietoinen.

Kaikenlisäksi minulle luvattiin puhelimitse se 40e lahjakortin summa hyvityksenä "seuraavaan" laskuun, jo kaksi laskua sitten . . mihin valittaa ilmaiseksi?


- milloinkohan lakkaa tämä foorumi olemasta -
Voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Soneran asiakaspalveluun Palvelupyynnön.

Valitse Omat Sivut -> Palvelupyyntö -> Laajakaista-asiat -> Asia koskee laskutusta.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Soneran asiakaspalveluun Palvelupyynnön.
Valitse Omat Sivut -> Palvelupyyntö -> Laajakaista-asiat -> Asia koskee laskutusta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu



Niin tein ja ongelma seuraa toistaan. Hyvin neuvoit ja aloinkin huomaamaan soneravirheitä enemmältikin. Kiitos.

Vastaa