Tuossa kaverini kanssa keskustelttiin, kun hän oli ottanut itselleen 10/1M liittymän ja maksaa siitä n.29€ ja kehoitti minuakin vaihtamaan vastaavaan.
Mutta kun kävin katselemassa hintoja niin eipä vanha asiakas saakaan samaan hintaan sitä liittymää, hinta olisi ollut minulle 10€ kalliimpi.
Mistä tämä johtuu?
Hinnoittelu systeemi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.