Tarjoatte 100/10 Mbps -laajakaistaliittymää uusille asiakkaille hintaan 35,90 e/kk.
Vanhana asiakkaana maksan siitä 42,90 e/kk + sen kyseenalaisen lisäeuron siitä hyvästä, että saan paperilaskun koska ette edelleenkään osaa laskuttaa NetPostin kautta.
Kysyisinkin nyt, että milloin vanhat asiakkaat saavat saman 100/10 Mbps -liittymän samaan 35,90 e/kk -hintaan, kuin uudetkin asiakkaat?
Liittymäni on toistaiseksi voimassa oleva.
Eli pitäisikö minun ensin irtisanoa nykyinen liittymäni ja liittyä uudelleen "uutena asiakkaana", jotta saisin saman liittymän edullisempaan hintaan?
Ja pysyisikö sopimus edelleen "toistaiseksi voimassa olevana", kuten tälläkin hetkellä?
Hinnoittelu uudet asiakkaat vs. vanhat asiakkaat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.