Skip to main content
Heippa,

Tilasin tollasen internet yhteyden kotiin ja siinä oli silloin vielä avausmaksu 129e kun nyt 2pv myöhemmin sitä ei enää ole. Nettiä ei ole vielä kytketty päälle enkä ole vielä maksanut mitään mistään. Saako tän nyt muutettua et tän saa tilattua ilman tota avausmaksua ilman että perun ja tilaan uudestaan vai miten tässä toimitaan? En ole vielä saanut edes mitään asiakasnumeroa ellei tuo sähköpostiin tullut "laajakaistaliittymäsi xxx-xxxxxxxx" ole juurikin se?
Moi tampzu! Pahoittelut vastausviiveestä. Oletko saanut asian jo hoidettua? Laitatko tarvittaessa viestiä vaikkapa Facebookin kautta yksityisviestillä. Laita viestiin tuo laajakaistaliittymän numero ja tarkka osoitteesi, niin päästään asiakastietoihin käsiksi, kiitos!

Vastaa