Juuri n. kk takaperin saivat korjattua, kun oli vuoden vaihteesta alkaen EPG ja ohjelmat tunnin pielessä toisiinsa nähden ja nyt taas kesäajan takia History Channel on tunnin pielessä toiseen suuntaan!!!
Eikö sitä nyt voisi saada kerralla toimivaksi, ettei jatkuvasti tarvisi tehdä noita vikailmoituksia??
Ruåtsissa ei näköjään tunneta kelloa kun eivät oikein osaa synkata kelloa ja EPG:tä.
Olisi muuten kauhean kiva jos olisi myös suomoiteksti tuolla kanavalla, jotta tytärkin voisi katsella?!
-Jan
History kanavan kello tunnin jäljessä, taas!!?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.