Skip to main content
Olen muuttanut HOAS asunnosta toiseen. Nyt en sää HOASnettiä käyttöön, rekisteröintiportaali tulee esiin niin kuin pitääkin ja olen rekisteröinyt sen kautta. Mutta mitään ei ole kuulunut Soneralta. Omat Sivut näyttävät uuden osoitteeni kyllä, mutta edelleen kun yhdistän koneen nettiin rekisteröintiportaali tulee esiin. Rekisteröityminen kyllä menee läpi ja jonkin aikaa kun yhdistän nettiin rekisteröitymisportaali sanoo että rekisteröitymistä käsitellään tai jotain sellaista. Mutta kuitenkin jonkin ajan päästä se ei enää sano tätä vaan normaali rekisteröitymisprosessi tulee esiin.
Asiasta kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm), niin rekisteröityminen saadaan hoidettua.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa