Hei,
Asun kaksiossa ja tarvitsisin internetin molempiin huoneisiin. Käytössäni on teiltä hankittu 10 megan yhteys ja kysyisin että onko mahdollista jakaa sama yhteys molempiin huoneisiin? Asunto on soluasunnon pohja, joten molemmissa huoneissa on pistokkeet. joihin haluisin kumpaankin internet-yhteyden. Tällä hetkellä toisen huoneen pistoke on ilmeisesti disabloitu kokonaan. En mielelläni lähtisi vetämään kaapelia huoneesta toiseen, koska kotieläinten takia pitäisi pystyä pitämään ovea kiinni, ja kaapelit kärsivät ollessaan puristuksissa oven välissä.
terv.
jashoo
HOAS Pallaksentie 4
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.