Skip to main content

HOASNET

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!
Juuri muutin HOAS- asuntoon. Netin käyttöönotossa ilmeni nyt sellainen ongelma, että soneran sivusta joko ei pääse etenemään enää osoitteen tunnistautumisen jälkeen tai osoitetta ei tunnisteta. Miten tulisi toimia?
Kiitoksia etukäteen!

1 kommentti

  • March 12, 2014
Hei Juliii,

Sinulla ei varmaan vielä ole omaa asiakasnumeroa minkä voisit lisätä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)? Voisitko heittää meille vaikka privaviestiä facebookissa ja laita oma osoitteesi mukaan viestiin niin voidaan asia katsoa tarkemmin siellä.

Voit myös toki olla yhteydessä asiasta suoraan puhelimitse