Hei!
Juuri muutin HOAS- asuntoon. Netin käyttöönotossa ilmeni nyt sellainen ongelma, että soneran sivusta joko ei pääse etenemään enää osoitteen tunnistautumisen jälkeen tai osoitetta ei tunnisteta. Miten tulisi toimia?
Kiitoksia etukäteen!
Sivu 1 / 1
Hei Juliii,
Sinulla ei varmaan vielä ole omaa asiakasnumeroa minkä voisit lisätä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)? Voisitko heittää meille vaikka privaviestiä facebookissa ja laita oma osoitteesi mukaan viestiin niin voidaan asia katsoa tarkemmin siellä.
Voit myös toki olla yhteydessä asiasta suoraan puhelimitse
Sinulla ei varmaan vielä ole omaa asiakasnumeroa minkä voisit lisätä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)? Voisitko heittää meille vaikka privaviestiä facebookissa ja laita oma osoitteesi mukaan viestiin niin voidaan asia katsoa tarkemmin siellä.
Voit myös toki olla yhteydessä asiasta suoraan puhelimitse
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.