HoasNet ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Muutin Hoas -asunnosta toiseen enkä ole saanut nettiä toimimaan. Avatessani netin pääsen Sonera Laajakaista rekisteröitymissivulle. Kun klikkaan jatka -painiketta rekisteröitymissivulla, tulee teksti "Hetkinen, liittymätietoja tunnistetaan". Tämän jälkeen tulee teksti "Liittymäsi on avattu ja valmiina käyttöön". Kuitenkin yrittäessäni mennä jollekin toisella sivulle, tulee joko sivua ei voi näyttää -teksti tai ohjaudun uudelleen rekisteröitymissivulle.

Soitin asiasta muutama viikko sitten asiakaspalveluun. Puhelu ohjautui ensin automaattisesti sen puhetunnistajan avulla vikapalveluun, josta käskettiin soittamaan asiakaspalveluun, joka voisi siirtää vanhan liittymäni uuteen osoitteeseen. Asiakaspalvelussa todettiin, että liittymä on siirretty ja avattu uudessa osoitteessa ja käskettiin soittamaan vikapalveluun toimimattomuuden takia. Eli soittamaan takaisin sinne, jonne olin alunperin soittanut. Tässä vaiheessa vikapalvelu oli jo mennyt kiinni ja kärsivällisyyteni oli jo lopussa, joten en soittanut enää mihinkään. Olen kokeillut nettiä kahdella kannettavalla eikä se toiminut kummassakaan koneessa.

Missä vika? Miten saan nettini toimimaan? Asiakaspalveluun/vikapalveluun soittaminen ei enää huvittaisi...

3 kommenttia

Hei jomili

Kuulostaapa hieman merkilliseltä. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietojasi. Katsotaan missä liittymä on tällä hetkellä ja mikä voisi olla syynä toimimattomuudelle.
Lisäsin asiakasnumeron käyttäjätietoihin.
Hei jomili

Asia onkin jo otettu selvitykseen ja tarvittavat muutokset on tehty. Toivottavasti yhteys on lähtenyt toimimaan! Sinuun ollaan vielä yhteydessä huomenna.

Vastaa