Skip to main content
Hei! Eli muutin nyt asumaan Hoasin asuntoon ja tiesin täällä olevan perusnopeutena 2/2, vuokrasopimusta tehdessämme annettiin ohjeita avaamisesta yms, eli piuha kiinni pistokkeeseen ja sitten pitäisi tulla ohjeita. Kuitenkin kun laitoin verkkokaapelin kiinni niin kone menikin suoraan nettiin ja pääsin heti surffaamaan, ei tullu mitään Sonera Laajakaista Extran aloitussivuja tai niitä mihin pitäisi omat "tunnukset" tehdä.

Mistä moinen voi johtua, olen aikeissa ottaa 10/10 netin ja haluaisin tämän tehdä, mutta enpä paljon voi kun ei ole tätä liittymää ilmeisesti minun nimissäni tässä.

Voiko olla mahdollista, että edellisen huoneen asukki ei ole vielä irtisanonut omaa liittymäänsä vai mistä moinen?
Asiasta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuten mainitsitkin, voi olla mahdollista, että osoitteessasi toimii edelleen edellisen asukkaan yhteys.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Aika kovat jonot asiakaspalvelussa kun arvioitu jonotusaika 20minuuttia ja 50 minuuttiin ei vastata 🙂 Pari tuollaista soittoa niin olisin jo maksanut kuukauden 10 megasta nettiä itselleni 🙂 Eikö todellakaan ole muuta kanavaa tämän ongelman ratkaisuun kun tuo asiakaspalvelunumero johon kuluuu tuhottomasti rahaa sinne jonottaessa
Asiaa voidaan selvittää myös Etätuki (Chat) -palvelun kautta. Palvelun aukioloajat ovat ma-pe 9-20.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa